bring your back

Cara Mudah Bermain PS3 Di PC Terbaru

Cara Mudah Bermain PS3 Di PC Terbaru - pada kali ini saya akan membagikan sebuah cara mudah bermain game ps3 dengan emulator, disini ada yang sudah tahu belum mengenai ps3 yang bisa dimainkan di pc? Nah pas banget dengan apayang akan saya berikan tips bermain game ps3 di pc untuk anda semua, silakan langsung saja baca pada  bagian artikel di bawah ini tetapi jangan lupa lewatkan artikel yang satu ini Cara Jitu Bermain PS2 Di PC Menggunakan Kaset.


Cara Mudah Bermain PS3 Di PC Terbaru




Tips Bermain ps3 Di PC Dengan Mudah


1.Download Emulator PS3
2.Sekarang download  BIOS Fail yang diperlukan untuk menjalankan emulator ini.
3.Jadi sekarang selepas download  kedua-dua fail di atas hanya mengeluarkan mereka dan kemudian hanya copy folder BIOS dalam direktori Emulator ini.
4.Selepas download alat ini klik dua kali dan jalankan ia , kini anda akan melihat skrin seperti sesuatu yang di sebelah kanan.
5.Sekarang hanya memilih fail> ROM Open > Dari Disk atau dari DVD.
6.Jadi, anda mendapat dua pilihan, memilih apa sahaja yang anda ada dan kemudian pilih fail , itu kini permainan anda akan memuatkan secara automatik.
7.Jadi anda jelas mempunyai sekumpulan pilihan yang boleh anda biola dengan , jadi menukar tetapan ini dan mengaktifkan menipu semuanya @ pelupusan anda.



Nah itulah Cara Mudah Bermain PS3 Di PC Terbaru, semoga dengan adanya ini anda bisa bermain game ps3 seperti bermain pro evolution soccer 2016 yang terbaru ini.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Cara Mudah Bermain PS3 Di PC Terbaru